Corona

26 juni 2022 - Tromsø, Noorwegen

Lieve mensen.

Vandaag een column van George, door mij geschreven.

Sinds 2 dagen zijn wij allebei positief getest op Corona. Voor Karin heeft dat weinig gevolgen, ik daar in tegen ben er goed ziek van met hoge koorts. En moet daarom bed houden. We hebben hier in Tromso 2 nachten bijgeboekt, zodat de tocht door de Lofoten gaat komen te vervallen. Als ik me maandagavond weer reisvaardig voel, gaan we dinsdag verder. Bovendien ben ik vandaag jarig en moeten we de ceremonie daarvoor nog even uitstellen. Ik ben te slap en te vermoeid om een ieder persoonlijk te bedanken voor de vele appjes en lieve woorden. Laten we hopen dat deze onderbreking van korte duur is. Tot gauw.

Zuiver van hart

je al bent

RUMI

1. Ida Papavoine:
    26 juni 2022
    George , jarig en dan als cadeau corona. Die had je beter kunnen opdrinken. Gefeliciteerd maar bovenal een spoedig herstel toegewenst.
  2. Doris Koot:
    26 juni 2022
    Hopelijk snel weer de oude. Xxxx
  3. Honore van Gaver:
    26 juni 2022
    Van harte gefeliciteerd George! Wij wensen jullie een spoedig herstel.
  4. GAM:
    26 juni 2022
    Lieve George, wens je een nieuw jaar met van beter naar best !!!
    Gezonheid en Vreugde voor jullie beiden !!
    Liefs, JRG & Troya
  5. Ingrid:
    26 juni 2022
    Een beetje late reactie , maar George alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat jullie nu toch nog Corona krijgen dat is inderdaad dikke pech onderweg.beterschap samen.hopelijk gaat de reis dinsdag verder gr ingrid
  6. Erik Slim:
    Das ook wat, van harte beterschap en nog de felicitaties. Erik & Ernie
  7. Elly en Elly:
    26 juni 2022
    Gefeliciteerd George en dat jullie het maar snel alsnog mogen vieren. Voorspoedig herstel!
  8. Ien:
    27 juni 2022
    Alsnog van harte gefeliciteerd en hopelijk snel weer beter en anders nog 'n dagje rust erbij pakken.
    Veel liefs en stevige hug (dat kan op deze manier zonder besmettingsgevaar).
  9. Wilma:
    27 juni 2022
    Mooi gedicht van Rumi!
    Maar jeetje... Covid dan nu wel een streepje door een deel van de reis en een pas op de plaats voor jullie beiden Karin. Op naar beter en een fijn vervolg van de reis.
    Harte groet 💚🤗💚.