Stop verhaal

27 juni 2022 - Tromsø, Noorwegen

Wederom dag lieve mensen.

Tot onze spijt stopt hier onze reis. Vanmorgen vroeg ging het dermate slecht met George dat hij moest worden opgenomen in het ziekenhuis hier in Tromso. De koorts was erg hoog en hij was benauwd. Ik ben zojuist bij hem geweest en er hebben allerlei onderzoeken plaats gevonden. Er is echter meer aan de hand dan de Covid. Hij wordt nu behandeld voor een longinfectie met antibiotica en hij krijgt zuurstof. Als het goed is, mag hij vanmiddag naar een afdeling. Hij mag pas het ziekenhuis weer verlaten als alles goed is onderzocht en het weer beter met hem gaat. Hij is in goede handen en dat stelt me gerust. Ik zelf ben vrijgegeven van Corona. Na lichte klachten, ben ik inmiddels 4 dagen klachtenvrij en mag mij vrij rond begeven.

Dat we onze reis niet vervolgen mogen duidelijk zijn. Als hij beter is, gaan we kijken hoe we terugkomen in Nederland. We zitten erg hoog in Noorwegen, waar het overigens erg mooi weer is. Te gek dat het 25 graden is en er toch sneeuw ligt op de bergen. Het is fijn dat we nog veel hebben gezien en beleefd en jammer dat George jullie niet meer verblijdt met zijn smeuïge verhalen. We hebben gelukkig lieve familie en veel goede vrienden die op alle mogelijke manieren willen helpen. Ook de reisverzekering staat ons bij.

Ik ben er van overtuigd dat alles weer goed komt. Nu even door deze vervelende periode heenkomen.

1. Hans willemsen:
    27 juni 2022
    Wateeen pechharstikkeveel sterkte gewenst.doe maar kalm aan en forceer niets
  2. Ida Papavoine:
    27 juni 2022
    Karin, heel jammer dat jullie reis op deze manier moet eindigen. Ik hoop dat ze George weer een beetje op de been krijgen. Daarnaast zal de reisverzekering, als het ziver is, jullie repatriering zeker goed oppakken, daar zou ik me nu even geen zorgen over maken. Ik wens je sterkte en wijsheid voor de komende tijd. Belangrijkste is nu dat George beter wordt, maar denk je ook een beetje om je zelf ?
  3. Hans willemsen:
    27 juni 2022
    Doe hem de groetenen enhopelijk snelle beterschnap
  4. Fien:
    27 juni 2022
    Wat een pech. Jullie waren altijd zo voorzichtig en dan loop je dit uitgerekend in het uiterste Noorden van de wereld op.
    We hopen dat George weer gauw beter wordt en jij dan ook rust krijgt. We leven met jullie mee. Karin houd je goed hè ! Lieve groetjes Cor en Fien ❤️
  5. Maria:
    27 juni 2022
    Ligt George in het University Hospital? Een geluk dat jullie in een grotere plaats zitten.
    Wat een schrik dat hij zo benauwd werd. HEEL veel sterkte met al het geregel dat nu komt…….
    Hoop dat George snel opknapt.. Dank voor alle boeiende reisverslagen!
  6. Marijke S.:
    27 juni 2022
    Heel veel sterkte en beterschap voor George !! Wat enorm jammer, eerst nu maar opknappen.. Marijke S.
  7. Ien:
    28 juni 2022
    Het is 28 juni 04.45 uur dat ik dit lees. Wat een schrik en wat een teleurstelling voor jullie. Hopelijk slaat de medicatie goed aan en knapt George snel op. Wij kennen elkaar niet, Karin, en gelukkig ben jij niet erg ziek geworden en ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap.
    Hartelijke groeten van Ien en bedankt dat ik jullie mocht volgen op deze reis.
  8. Ingrid:
    28 juni 2022
    Ja, dat is zeker schrikken. Maar je schreef dat hij gelukkig in goede handen is en dat het goed komt. Ik wens jullie beiden heel veel beterschap. Doe vooral rustig aan En een goede terug reis. Groetjes Ingrid .